خبرگزاری نوجوان

نوجوان ها هم خبرنگارند.

خبرگزاری نوجوان

نوجوان ها هم خبرنگارند.

خبرگزاری نوجوان
طبقه بندی موضوعی

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش نامه نیوز، نوجوان نوشت: مژگان خانلو، سخنگوی بودجه سال ۹۹ ادغام دو یارانه نقدی و معیشتی را تکذیب کرد و در این خصوص گفت: منابع یارانه نقدی و یارانه معیشتی به صورت جداگانه در تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال 99 پیش بینی شده و ردیف، زمان‌بندی و عدد این دو یارانه جدا در نظر گرفته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۳۳
علی نوری

باشگاه بارسلونا از فردا تمریناتش را با شکل و شمایلی جدید انجام خواهد داد...

 
بارسلونا اعلام کرد؛ شروع تمرینات گروهی از فردا
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۲۴
علی نوری

کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی گفت: از بین مبتلایان جدید، ۵۳۴ مورد بستری و یک هزار و ۷۶۰ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۲ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۱۴
علی نوری

دیجیکالا مگ/نوجوان

مچ ‌بند شیائومی می بند ۵ به احتمال زیاد تابستان امسال رونمایی و به بازار عرضه می‌شود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تمام آنچه را که درباره این گجت هوشمند می‌دانیم با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۰۹
علی نوری

به گزارش نوجوان، علی نوری از دو سوپر مارکت گزارشی تهیه کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۵۴
علی نوری

به گزارش فارس، نوجوان نوشت:

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در اولین روز بازگشایی مدارس بین 10 تا 15 درصد دانش آموزان در مدارس حضور یافتند، گفت: آموزش های دروس امسال دانش آموزان تا پایان اردیبهشت پایان می یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۳۸
علی نوری
کروناکاوازاکی؛ از شایعه تا واقعیت

چند هفته‌ای است که خبر ابتلای کودکان به سندروم کاوازاکی و ارتباط آن به ویروس کووید-۱۹ خانواده‌ها را نگران کرده و انتشار اخبار پراکنده و ضد و نقیض درباره آن به این نگرانی‌ها دامن زده است.

به گزارش ایسنا، نوجوان نوشت: کاوازاکی، کابوسی است که این روزها با تیتر «کرونای کودکان» دلهره به جان پدر و مادرهایی انداخته که تاکنون تصور می‌کردند کووید-۱۹ علائمی در کودکان از خود نشان نمی‌دهد و آنها صرفا می‌توانند ناقل ویروس باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۰:۲۲
علی نوری

طبق ادعای یک دبیر سابق سازمان جهانی بهداشت، ممکن است کروناویروس "پیش از ساخت واکسن" به طور طبیعی از بین برود.

به گزارش ایسنا، نوجوان نوشت: پروفسور کارول سیکورا که پیش از این برنامه سرطان سازمان جهانی بهداشت را بر عهده داشت، با بیان این که همه جا شاهد یک الگوی تقریباً مشابه در شیوع کرونا هستیم، اظهار داشت که احتمالاََ ایمنی ایجاد شده در برابر این ویروس بیش از آن چیزی است که ما تخمین زده‌ایم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۵۸
علی نوری

نماهنگ «قرنطینه» به آهنگسازی انوشیروان تقوی و خوانندگی حسین حقیقی با تقدیم آن به مدافعان سلامت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نوجوان نوشت: حسین حقیقی خواننده موسیقی پاپ که طی سال های گذشته عمده آثارش معطوف به تولید آثار اجتماعی - انقلابی بوده، در تازه ترین فعالیت خود به عنوان خواننده نماهنگ «قرنطینه» حضور پیدا کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۹
علی نوری

ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 69 نفر از هم وطنانمان را به کام مرگ فرستاده است.

کیانوش جهانپور سخنگوی  وزارت بهداشت  گفت: از دیروز تا امروز 29 اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیص 2294 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور گفت: از بین مبتلایان جدید، 534 مورد بستری و 1760 مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۷
علی نوری